20 februari 2007

andra försöket

Nu ska jag bara säga att det här är bara en kul grej för mig. Jag vet inte hur mkt eller lite jag kommer skriva här. Men det märks väl. Beror väl på hur många som kommer läsa och reflektera. Jag har redan gjort ett konto här men kom inte in på den igen... Skumt. De sa att jag inte hade ett konto.

Nattskrivande är min speciallitet i alla fall. Så en och annan blogg skriven på natten kan jag lova att det blir. Det är den tiden jag är som mest effektiv i hjärnan. Mina allra bästa låtar och skolarbeten är skrivna då.

Just nu sitter jag och är rätt trött efter en hård helg. Man är inte 20 längre.. Men de ska man inte skylla på. Det är mest som ett skämt. Jag är ju nästan 20. Några år äldre bara. Fast ibland känner jag mig rätt gammal. Men det gör väl alla nån gång antar jag. Jag har ju just fyllt 25 och det har väl lite med saken att göra antar jag.

Man skulle väl ta och lägga sig snart. Men alla tankar kommer när man ska sova. Det orkar jag inte med så jag lägger mig nog när jag kan stupa i säng.

Annars blev det en trevlig dag idag som började med kursintro av en ny kurs, Visuellt tänkande. Det är intressant. Sen var de att träna me en kompis, sen gick vi hem till henne och lagade mat. Sen hörde en annan kompis av sig och vi tog en promenad och jag fick en bok av henne som jag ska ha i skolan. Ja sen gick man hem och tog sig en macka och the. Och sen har man suttit här ett tag nu. Tiden går liksom.. Väldigt snabbt ibland.

Inga kommentarer: