20 februari 2007

Fettisdagen

Idag ska man äta semlor. så de ska jag göra. Ska gå och köpa nu till mig och två kompisar. Den ena kompisen vill inte äta grädden.. Knepig tjej alltså.

Fanns inga semlor på netto. Det var ju inte så oväntat direkt. Gillar inte netto. Men de är typ snöstorm ute och Netto är det som ligger närmast förutom en pytteliten dyr livsmedelsaffär.




Snygga semlor va? Särskilt den översta tycker jag. Kul med nåt annorlunda. Man kanske skulle baka egna semlor i år. Det hade varit nåt. Men då ska de va små och inte lite mindre kalorier än de här.

De blev ju ingen semla för mig idag. Men det blev Pollygodis i alla fall. Och en kul film som vi kolla på precis, the pacifier hette den.

Nu ska det läsas lite inför morgondagens lektion.

1 kommentar:

Josefinfinfin sa...

hihi

helt klart udda former på semla...

oooh jag blev semmelsugen nu... vi får äta det när jag hälsar på dig :)

pusspuss