21 februari 2007

Curriculum Vitae



Där är en bild på mig. Nån gång mot slutet av 2006 är den tagen. Av mig själv. Det är nämligen de enda bra bilder jag har på mig själv. De jag tar själv :) Förutom de min pappa tar då (han är fotograf).

Idag har jag skrivit Curriculum Vitae. CV alltså. Konstigt namn det där. Det tog lång tid. Vad mycket man har gjort ändå. När jag läser i den känns det som jag borde vara mkt äldre än jag är. Fast de klart.. Sommarjobb är ju bara i några månader. Och barnpassning av grannskapets ungar kanske inte borde stå med. Men vad sjutton, det var ju jobb det också. Nu skulle jag ta hand om någons barn gratis. Är det inte nån som har barn som jag kan få låna? Hihi. Jag lovar att lämna tillbaka de. Barn är ju för goa.

Vad har jag mer gjort idag.... Allt vill jag inte skriva här. Lite hemligheter måste man ju få ha. Men jag var i skolan också, och tränade. I morgon ska jag till Växjö om kompisen frisknat till, annars får jag åka på fredag. I vilket fall så måste jag plugga i morgon och lämna in en workbook för en 5 poängskurs jag haft nu. Sen ska jag till Växjö och röja. Är 25-årsfest på lördag. Bowling och sittning blir det bla, tema lärare eller student. Tror jag ska va lärare. Kan va bra att öva på sitt framtida yrke... Fast en rolig lärare då. Inte nån torris som så många lärare jag haft var.

Dags att plugga lite nu kanske. Det är ju nu jag skriver som bäst.

1 kommentar: