22 februari 2007

Stressig dag

Stressig dag alltså... När kl var 17:30 hade jag bara ätit två mackor på hela dagen. Snacka om stressig dag. Jag blir så lättirriterad när jag inte ätit också. Och framförallt trött och orkelös. Men det blir väl alla. Blev dessutom väckt i natt precis när jag skulle somna kom hon jag bor med hem med kompisar. De hade varit ute och festat och var nog inte speciellt nyktra av att bedömma på ljudnivån:) Så då låg man och försökte somna ett tag. Jobbigt. Men jag somnade efter ett tag iaf.

Först upp rätt tidigt i morse och plugga klart det sista (trodde jag) så att jag kunde skriva ut de på skolan sen. Trodde det skulle gå snabbt på skolan, men blev kvar jättelänge. Fick nämligen reda på av en klasskamrat att det var ännu mer som skulle in än vad jag trodde. Panik! Eller nåt. Nu får jag sitta hela kvällen och natten med det här, trist. Så går det när man inte börjat i tid:( Tur jag inte åkte till Växjö idag, skulle egentligen gjort det men hon jag ska hälsa på är sjuk så får skjuta på det en dag.

Ska på sittning på lördag med tema student/lärare. Ska vara bildlärare tänkte jag. Då behöverjag bara va mig själv fast lite mer estetiskt klädd :) Massa färger och sjal i håret och så. Det är mina fördomar om en bra bildlärare. De tråkiga bildlärarna har slitna äckliga utslitna kläder. För att de jobbar så mkt med olika material som ändå förstör kläderna antagligen. Men en sån lärare ska inte jag bli. Nån som har tips på nåt annat jag kan klä ut mig till så säg till? Kan ju annars vara student och ta min overall. Men det är lite tråkigt. Men alla idéer välkomnas!

Inga kommentarer: