19 november 2008

Lite klagan

Nu är jag här igen. Lite halvkrasslig. Det är svårt att inte bli det när man får gå på knäna på jobbet. Det är jobbigt när man är en man kort och vi inte får ringa in vikarier. Visserligen har vi varit full skara denna vecka men nu har man massa jobb på sig som inte hanns med förra veckan. Vi ligger efter, jag är så där halvsjuk. Och snart är terminen slut och det ska utvärderas.. Nu funderar jag på om jag ska vara hemma i morgon. Får väl se hur jag känner mig i morgon, men det hade varit skönt. Och välbehövligt.

NU har jag klagat en hel del.Något positivt är iaf att min sambo får två löner i nov iom att han bytt jobb och från de ena jobbet får han lönen en månad senare och det andra samma mån. Nu kommer det inte vara nån större fara med de dubbla hyrorna vi har i dec plus alla andra utgifter som det ju blir att flytta. Lastbilen vi hyrt under ett dygn kostar 25oo kr. Men det är det värt. Då har man det ju klart i en körning. Tid är pengar säger man ju, och det är ju helt sant.

Nu är det sovtime

Inga kommentarer: