23 november 2008

Nya julgardiner

Idag var det verkligen kallt och det var snö och is på marken. Jag cyklade till Giraffens köpcenter och handlade lite mat och gick en sväng på kid hemtextil. Älskar sådana typer av affärer, inredningsaffärer av olika sorter, det är kulkul. Jag köpte ett par helröda gardiner, ett par vinröda gardiner med medaljonger på. Sen köpte jag en löpare oxå röd. Jag har inga jultextilen sen innan, bara en blå gardin med stjärnor på som jag fått av min systeryster. Den är fin men jag ville ha röda gardiner nu. Vi flyttar ju mitt i julstöket, det är lite trist. Men, men vi får julpynta desto mer när vi flyttat. Och lite tänker jag allt hinna sätta upp innan flytten nu när jag varit och handlat nytt:)

Pratar just med en kompis på msn och hon ska komma hit och hälsa på mig en helg innan vi flyttar. Det ska bli jättekul. Bli lite ensamt här utan min kära fästman. Men det finns ju klart att göra men det här är inte en lägenhet för en. Det ska bo fler här. Man känner sig lite liten i lägenhet på något vis.

1 kommentar:

Frida sa...

Jag har också köpt en julgardin, men sen var det nått fel på ringarna man ska hänga upp den med, får köpa nya... jaja... så där är det med det mesta när man är ute å handlar å har sig. kram på re!