23 april 2007

En riktigt trevlig helg

Har haft en riktigt trevligt helg men fest i fredags och lugn filmkväll igår och knappt gjort nåt på hela helgen. En riktig slapphelg och det var behövligt för mig kände jag. Så härligt. Men lite mer hade jag tänkt hinna med. Men så är det ibland och måste få vara.

Och nu har precis en ny vecka startat upp med nya spännande roligheter. Och Dario fyller år. Grattis.

Jag ska ändra min studieplan också. Jag ska bli lärare för tidigare åren i skolan. Och jag hoppas på att få läsa min sista termin redan i höst. Det hade varit skönt att vara klar så snart och inte om 1 1/2 år som det annars var tänkt om jag skulle bli högstadie-/gymnasielärare. Så nu gäller det bara att det stämmer med så att jag får byta så här.

Och lite onödig info. Momo skulle ta en kulbild på mig me sin mobil idag och jag skulle försöka skela. Stavas det så? Och då upptäcker hon att jag kan skela med ett öga. Vilket jag tycker är riktigt coolt. Sånt avancerat kan alltså jag :) Men jag vet inte hur jag gör :P

1 kommentar:

Moni sa...

tjejer är avancerade... vi tänker och analyserar för mycket, killar tvärtom!!! men skela med ett öga är coolt!!! you rock!!!