05 april 2007

Påsken är här nu

Jag har spelat gitarr idag och igår. Det var jättekul. Jag måste fortsätta med det. I morgon är det skärtorsdag. Eller det är ju idag. Verkar inte som att jag kommer fira så mkt påsk i år. Men blir lite iaf. Men mest med kompisarna blir det. Påskfest på påskafton blir det. Hos gröna gudinnan och ia :-) Ska man klä ut sig till påskkärring då tro... Ja nu får det bli så att jag stannar i Kalmar under helgen. Kan inte hålla på och vela längre det är synd om er drabbade. Jag är i Kalmar till påskdagen. Sen åker jag härifrån bort mot andra sidan kusten.

Jag frågade min syster om jag oxå fick använda ordet MÄTO och det fick jag:-) Vi är ju skyldiga att komma på nya ord att utveckla vårt språk med. MÄTO står för mer än tusen ord. Och det lär komma upp mkt bilder här. Så jag tyckte de va lika bra att ha ett ord för det. Lättare då.

Men nu ska det sovas.

Inga kommentarer: