11 april 2007

Måste ha ny lägenhet!

Idag fyller mamma år. Får väl säga grattis mamma även fast du nog inte läser det här. Och Maria fyller oxå år. Grattis du oxå.

Igår ringde hon jag bor med och berättade att hyresvärden har sagt upp kontraktet, så nu måste vi hitta nåt nytt i Kalmar senast 1 aug. Helst vill jag bo själv. Hoppas jag hittar nåt ok bara. Man har ju lite krav. Har ju endel möbler så kan ju inte ta nåt så litet. Kan inte ta ett studentrum heller för de är alltid så små, och ofta möblerade. Men de ordnar väl sig. Om det är nån som vet nån som har en lght till uthyrning så ropa på mig. Jag kan väl inte vara för kräsen när jag inte har boende i så många månader till. Men lite krav ska jag nog kunna ha. Nu har jag ju ett tag på mig ändå att hitta nåt. Har hört de att Kalmar är en av de dyraste på Studentlägenheter. Varför ska det vara så? Just i Kalmar. Kuststad.. Kanske har med det att göra. Jag vet inte. Ska sova nu!

Inga kommentarer: