17 april 2007

Lägenhet sökes!

Om nån hör nåt om nåt så säg till mig. Etta eller tvåa kan jag tänka mig. I Kalmar någorlunda centralt. Jag måste hitta lägenhet snart. Är väl iofs ingen brådska men det känns skönast så slipper man oroa sig för det där.

Mötte faktiskt en fd kursare när jag varit på faddermöte i kväll och hon hade en kompis som skulle flytta nu och den lght verkade helt ok förutom var den låg. Åt "fel" håll enligt mig. Men de kanske man får bortse från. Får väl se hur den verkar sen. Hon skulle höra av sig.

Får lägga in lite Mäto här sen från förra veckans händelser i Lerum och Göteborg. Mkt djurbilder blev det. Inte så mkt festbilder den här gången. Men några blandade bilder ska jag dela med mig av iaf.

1 kommentar:

Moni sa...

om du inte hittar någon lägenhet kan du alltid vara hemmafru hos mig? du och helge kan bli kollegor!!! ;-P