20 mars 2007

Bidde ingen kamera

Det bidde ingen digitalkamera. Det erbjudandet pappa hade sett i onoff:s tidning är inte förän på torsdag. Och expediten jag pratade med fick inte säga om det skulle komma ett erbjudande på den kameran. Men han ljög. Han sa att den tidningen kommer ut samtidigt i hela landet. Det gör den uppenbarligen inte eftersom pappa i Lerum redan fått den. Så jag får vänta till torsdag och betala 700 kr mindre. Det gör jag gärna. Istället för 3200 betalar jag 2500. Ja tack. Jag lägger gärna mellanskillnaden på nåt annat. Men ska bli skönt att ha en bra kamera igen. Det blir Nikon igen. Har funderat på Sony, men den här verkar lite bättre.

Jag är så glad att Moni har fått jobb på samma jobb som mig i sommar. Har ringt runt idag för att fixa lite extrajobb att dryga ut kassan med oxå.

I morgon ska jag träffa en studievägledare på lärarprogrammet och lägga upp min studieplan. Igen.. Har ändrat mig några gånger under utbildningens gång. Nu har jag ändrat mig igen. Ska kolla hur det ser ut om jag skulle kunna läsa det sista av min utbildning i Göteborg oxå. Saknar den staden och närheten till familjen. Skulle va skönt om utbildningen vore slut snart. Men det är kul oxå emellanåt. Men har inte så mkt motivation till studier just nu. VIll göra nåt annat.

1 kommentar:

Moni sa...

nu har jag skrivit utmaningen.. utmanar dig igen då!