09 mars 2007

Helg igen

Idag har inte hänt så mkt. Tog mig sovmorgon för jag var så trött efter gårdagens strapatser i Lund. Så jag gick på eftermiddags lektionen som var data. Trist. Sen gick jag direkt till gymmet. Har bara tränat två ggr denna veckan. Ska träna spinning i morgon också. Sen får jag se om jag hinner i helgen. Kanske ska få besök av en kompis i helgen.

Sen va två kompisar och vi kolla på nån film som gick på 6:an. Det var nog första gången jag kolla på film på den kanalen. Jag kollar sällan på TV över huvudtaget. Blir inte så bara. Använder TV:n mest för att kolla på film ibland.

Förresten åt jag en semla igår i Lund med min Lundkompis som visade mig runt där. Det var min första semla i år. Och så många till lär det inte bli heller.

I morgon är jag ledig, gött. Så min helg har börjat redan idag. Jag ska passa på att fixa med lite saker i morgon; banken, sommarjobb, handla, träna, och träffa en kompis på kvällen.

Det är gött med helg nu iaf. Men det var en trevlig skolvecka trots att min motivation inte är den bästa just nu. Jag vill ha vår och min examen, Nu!

Men nu ska jag krypa i säng.

Inga kommentarer: