15 mars 2007

VÅR

Var i skolan en tim för tidigt i morse. Blää. Kunde ha sovit en tim längre. Jaja.. Ska försöka att somna i tid i natt. Nu snart vore bra. I morgon ska jag på anställningsintervju på ett äldreboende här i Kalmar. Det är för sommarjobb. Hoppas jag får det bara. Det var längesen jag var på jobbintervju nu. Har haft samma sommarjobb tre somrar i rad.

Sen har jag tränat spinning i kväll. Det var svettigt. Så GÖTT. Skrev upp mig på Body pump på lördag morgon. Så då kommer man upp i tid och det ska bli kul att träna pump. Har inte gjort det på ett bra tag nu. Känns skönt att ha kommit igång med träningen nu. Såg att de börjat sopa gatorna nu. Så jag hoppas på att jag kan dra på mig mina inlines i helgen och ut och åka:)

Det är ju verkligen skönt väder nu. Första vårdagen var väl i måndags. Idag var det inte blåsigt men det är ändå vår nu. Det känns i luften. Jag såg en citronfjäril i måndags också, då var lyckan stor:) Det betyder ju en bra sommar. Så då kommer jag få det nu då. Kan ju alltid hoppas.

Nej nu ska jag bäddas ner i sängen av mig själv. Ska bli skönt att sova.

1 kommentar:

Josefinfinfin sa...

utmanad!!!!!!!!

kolla min blogg ;)