18 mars 2007

Lugn lördag

Det blev inte att man parvlade sig upp i morse och tränade. Var inte hemma förän nån gång vid 04:00 i natt så blev att man inte kom upp så tidigt. Men idag har jag haft en lugn dag avsett för plugg. Så jag har pluggat större delen av dagen och är inte ute ikväll. Rätt skönt. Rätt mysigt faktiskt. Kollade på Stina Lundberg Dabrowski som hade premiär för sitt nya program i kväll. Det var bra. Fast Darin hade de gärna fått skippa för min del.

I morgon ska jag träffa ett band och testspela med de. Det ska bli jättekul. Spännande. Jag hoppas att det kommer att funka och att de vill ha mig med i sitt band. Har hört bandet och de låter jättebra.

Tror jag ska somna med musik i natt. Det är rätt härligt. Låta Lars Winnerbäck vagga mig till sömns. Undrar hur många gånger jag har somnat till "Kom änglar" egentligen.

Förresten har jag fått sommarjobb nu. Var på intervju i torsdags och jag blev erbjuden jobb med än gång. Så det känns skönt. Första sommaren jag spenderar i Kalmar. Nu är det bara att hoppas på att kompisarna oxå får jobb så de kan stanna. Blir så ensamt annars.

Inga kommentarer: