19 mars 2007

Utmaning

Jag fick för några dagar sedan en utmaning från Josefins flygmaskin.

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa en egen blogg för mer information.

Då kör vi:

1. Under 2006 flyttade jag tre gånger. Bodde alltså på fyra olika ställen. Först från Kalmar (bodde i korridor) till korridor i Växjö, sen till lägenhet i Växjö och tillsist Kalmar igen, en fyra som jag delar med en tjej. Och här bor jag kvar nu:)

2. Jag har så svårt att komma på sex knäppa saker om mig själv för jag är så jäkla perfekt :P Eller så gör jag underliga/knäppa saker mest hela tiden så det är svårt att bara välja ut sex st ur samlingen =D Dessutom är allt relativt. Det är väl naturligt att va lite galen va?! Tycker iaf jag. hmmm.. Jag har ingen tatuering och är stolt över detta:) (säger inte att det är fult med tatueringar för den sakens skull)

3. Jag hånglade (på Dojan i Göteborg) under samma kväll med tre killar från förfesten vi varit på den kvällen, så de kände självklart varandra. Hoppsan! Dock längesen nu.

4. Jag är förlovad med Moni, vi har bytt ring. En fin plastring med blåa stenar som vi fått från Yves Rocher=)

5. Jag har haft sex i en buss där det var andra människor (var dock en omgjord buss så det fanns sängar, bar, dansgolv mm)

6. Jag har mkt bra namnminne. Börjar dock bli lite sämre. Men är det nån intressant lägger jag ofta det på minnet. Kommer också ihåg födelsedagar (om ni sagt de till mig)

Utmanade:
Josefins flygmaskin (utmanar dig oxå)
Moni
Dario
Camilla
Tommy
Micke

Inga kommentarer: